انتقال نيکزاد،صالحي و ثمره هاشمي‌؛ كانديداهاي دولت

کلـــــــید داران بهشت


پایگاه اطلاع رسانی گروه هنری کلید داران بهشت ارومیه

مطالب سايت

نيکزاد،صالحي و ثمره هاشمي‌؛ كانديداهاي دولت

توسط:  | در: سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 به رغم آنكه اين روزها از نام اسفنديار رحيم مشايي رئيس دفتر رئيس‌جمهور و غلامحسين الهام سخنگوي دولت به عنوان گزينه‌هاي دولت براي انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم ياد مي‌شود‌ اما حميدرضا ترقي از اعضاي شوراي مركزي حزب موتلفه عقيده ديگري دارد. او در اين رابطه به روزنامه اصلاح‌طلب آرمان روابط‌عمومي گفت: با توجه به هجمه‌هايي که عليه مشايي وجود دارد و از سوي ديگر عدم معروفيت الهام در بين افکار عمومي به‌نظر مي‌رسد در انتخابات آينده آقاي احمدي‌نژاد از عناصر اجرايي‌تري استفاده کند يعني کساني که در حوزه اجرا، مردم شناخت و ارتباط بيشتري با آن فرد داشته‌اند.

 البته اگر قانون جديد انتخابات که ملاک‌ها و معيارهاي مديريت را مقداري شفاف کرده تصويب شود طبيعتا دولت از چهره‌هاي اجرايي مثل آقايان نيکزاد و صالحي که سابقه مديريت دارند‌يا ثمره‌هاشمي‌كه سابقه اقتصادي دارد، استفاده خواهد کرد. ترقي با رد اين ايده كه چون مشايي با نقطه نظرات اصولگرايان تعارض دارد از موقعيت و جايگاه بهتري در كشور برخوردار است،‌گفت: اين نوع محاسبات منطبق بر واقعيت نيست خصوصا آسيبي که آقاي احمدي‌نژاد ازموضع‌گيري‌هاي رحيم‌مشايي ديده آسيب‌هاي کمي نيست بنابراين بنده فکر مي‌کنم خيلي به نفع احمدي‌نژاد نباشد که از کانديداتوري وي حمايت کند.

 وي مي‌گويد: فكر نمي‌كنم الهام و مشايي بتوانند تمام ديدگاه‌هاي احمدي‌نژاد را پر کنند زيرا اينها شخصيت‌هاي مستقلي هستند با ديدگاه‌هاي ويژه خودشان.آقاي احمدي‌نژاد ويژگي‌ها و خصوصياتي دارد که البته ممکن است در برخي مباني با مشايي هماهنگي داشته باشد اما در بسياري از مباني ديگر شخصيت مستقلي از مشايي دارد. ترقي ادامه داد: به نظر بنده يکي از راه‌هايي که درحال حاضر براي تخريب احمدي‌نژاد بيشتر مورد استفاده قرار مي‌گيرد، بهانه قرار دادن مشايي است. اين مسئله به‌طور خاص نشان‌دهنده اين است که جرياني پشت‌پرده وجود دارد که مي‌خواهد نگذارد تمام موفقيت‌هاي اصولگرايان در اين دوره 8ساله در سبد اصولگرايان بماند بنابراين مي‌خواهد به شکلي با اين تخريب همه نقاط مثبت را فداي برخي نقاط منفي کند و آنها را از سبد اصولگرايان خارج کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: